بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز

بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی فاطمیه (س) شیراز

سلام.
هدف و مسوولیت اصلی بسیج دانشجویی در دانشگاهها تربیت نیروی انسانی سالم برای ورود به جامعه و پذیرش مسوولیت هاست که تاکنون بسیج دانشجویی در این زمینه موفق بوده است. وظیفه مسوولان دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها تعامل سازنده با روسای دانشگاه ها، صمیمیت و ایجاد جوی آرام و دوستانه در محیط دانشگاه است و نیز پیوندی است بین علم و فرهنگ بسیجی، که در دانشگاه های کشور اسلامی ما رقم خورده است.
---------------------------------------

مقابله با استکبار: در رأس مأموریت های بسیج و ستیز با جهانخواران و به ویژه دشمن اصلی این انقلاب، امریکاست.
«اکنون که به حمدالله تعالی دانشگاه از چنگال جنایت کاران خارج شده و بر ملت و دولت جمهوری اسلامی است، در همه اعصار که نگذارند عناصر فاسد دارای مکتب های انحرافی یا گرایش به غرب و شرق در دانش سراها و دانشگاه ها و سایر مراکز تعلیم و تربیت نفوذ کنند و از قدم اول جلوگیری نمایند تا مشکل پیش نیاید و اختیار از دست نرود و وصیت اینجانب به جوانان عزیز دانشگاه ها و دبیرستان ها آن است که خودشان شجاعانه در مقابل انحرافات قیام نمایند تا استقلال و آزادی خود و کشور و ملت خودشان مصون باشد». صحیفه نور – جلد 21، ص 192.

------------------------------------
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های
رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند و بسیجی دانش
آموخته مکتبی است که فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمره رشادتهای
خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند .
------------------------------
بسیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی ناگسستنی با مولای
خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد. تا زمانیکه کشور
محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی
بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد .
----------------------------------
با سلام...
جهت پاسخگویی ما به سوالات و پیشنهادات شما در خصوص دفتر بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی فاطمیه (س) ، از طریق آدرس وبلاگ زیر :
basij-emam.blog.ir
و یا از طریق ایمیل: mosafer2014@mihanmail.ir
با ما در ارتباط باشید.


باتشکر...

نویسندگان

شهدا رفتند و بی حجابی آمد...

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ب.ظ


اگر می دانی دلت را تصفیه کن شاید هوایی خورد. لیلی ها امروز کمبود محبت دارند. می خواهند خودی نشان دهند زیراب هم را می زنند_ حیف وارد بازی بدی شده ایم چه لیلی ها و چه مجنون هایش ...!!!

1



به گزارش پایگاه خبری ملایری ها، وبلاگ یادداشت های بیداری نوشت:

در خیابان های شلوغ شهر همه چیز تغییر پیدا کرده. یادش به خیر، آن روزها شهید شدن لیاقت می خواست و این روزها خود را فروختن جسارت. چه قدر دلم برای خودمان می سوزد. تا پلکی بر هم می زنی می بینیم چه قدر عوض شده ایم. آن روزها عشق ، نجابت و حیا داشت و امروز چون کولی زنجیرش را پاره کرده در خیابانهای شهر، جلوی چشم من و تو هوس می فروشد.

 راستش را بگویم بعضی هایمان عروسک شده ایم . شبیه باری ارزان ، می فروشیم خودمان را . از آژیر موبایلمان ندای شیطان می آید. تربیتمان ورم کرده است. مانتوی تنگ می پوشیم تا نفس نکشیم و بعد بگوییم خفقان است! عادت کرده ایم به اغتشاش . آن روزها مردان غیرت داشتند و امروز بی غیرتی مد شده است. آن روزها خدا در قلبمان بود و امروز اگر قلبمان پاک باشد جای خدا کجاست؟!

آن روزها شاگرد اول کلاس ایمان ، با تقواترین انسان ها بود و امروز شاگرد اول ، ایمان را رفوزه می داند. آن روزها با عشق به همسرت به خدا می رسیدی و امروز با هوسرانی ات با خدا قهر می کنی. امروز در کلاس ، چهره های پاک و معصوم دیروز دیگر برایم قابل شناسایی نبودند، گفتم نکند کلاس را اشتباه آمده ام!؟ دانشجو شده بودند!!یادش به خیر آن روزها دانشجویی با رتبه 4 کشوری به جبهه رفت و خوش داشت دانشجوی کلاس خدا باشد..

و اینها کلاس را شیطانی می کنند و بیچاره علم _ که عاقبت خانه نشینش کردند و باید تقیه کند وقتی که امتیاز چیز دیگری است. آن روزها هر که لیلی می شد ، لباس تنگ و چسبان نمی پوشید. آن روزها در سرما و گرمای جبهه ها پوتین می پوشیدند و امروز در سرمای زمستان شلوار کوتاه می پوشند تا پایشان هوایی بخورد...!

اگر می دانی دلت را تصفیه کن شاید هوایی خورد. لیلی ها امروز کمبود محبت دارند. می خواهند خودی نشان دهند زیراب هم را می  زنند_ حیف وارد بازی بدی شده ایم چه لیلی ها و چه مجنون‎هایش ...!!!




  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۲۲
  • ۴۴۹ نمایش
  • فاطمه ...

نظرات (۱)

سلام
یه پیشنهاد داشتم فک کنم فکر خوبیه لطفا کامل بخونید.
الان شما یا بقیه یه وبلاگ تو بلاگ داریم و توش مطلب میزاریم شاید روزی 2 یا 3 تا بزاریم شاید یه هفته به خاطر یه سری مشکلات نتونیم بزاریم شاید مشکلی پیش بیاد و وبلاگ اصن بروز نشه.
ولی اگه مثلا 5 نفر بیایم و روی یه وبلاگ کار کنیم هم بازدیدمون بیشتر میشه هم نظرات هم اینکه اگه یکی نباشه 4 تا یا حالا هرچند نفر که باشیم بقیه هستند که مطلب بفرستند اینجوری هر روز وبلاگ بروز میمونه و بازدید و نظرات هم بیشتر میشه.
اگه موافقین برای اسم وبلاگ و موضوع و بقیه چیز ها به این صفحه بیاین:
http://earn-money.blog.ir/page/group
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی